Veelgestelde vragen

Klanten kunnen deelnemen aan het programma wanneer:

  • Zij minimaal één accountnummer hebben om te verzenden met DHL Express.
  • Zij binnen de salessegmenten multisales, telesales of fieldsales vallen. 

Een multisales, telesales of fieldsales klant kan gedurende een lopend kalenderjaar tot een grens van 200.000 punten sparen. Dit puntenaantal is het totaal van basis- en bonuspunten. De punten blijven daarna nog minimaal een jaar en maximaal twee jaar geldig, waardoor klanten nog minimaal een jaar en maximaal twee jaar hebben om te gespaarde punten te verzilveren.

Registreren voor DHL Express Points kan gemakkelijk met je unieke Express Points nummer en bedrijfspostcode. Je kunt je unieke Express Points nummer vinden in de uitnodigingsmail of je hebt deze ontvangen van jouw accountmanager. Heb je nog geen nummer ontvangen? Dan kun je deze opvragen bij jouw accountmanager of via support.expresspoints@dhl.com.

Je kunt je gegevens (zoals bijvoorbeeld je adres of naam van de contactpersoon) wijzigen door contact op te nemen met jouw accountmanager.

Ben je je wachtwoord vergeten? Je kunt hier eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen. 

We hebben een speciale pagina waarop staat uitgelegd hoe DHL Express Points werkt. Klik hier voor een uitleg over DHL Express Points. 

Je kunt DHL Express Points sparen bij elke verzending met DHL Express. Deze punten worden maandelijks bijgeschreven. Daarnaast zijn er regelmatig acties waarmee je bonuspunten kunt sparen. Meer informatie hierover kun je terugvinden op de ‘Over DHL Express Points’ pagina.

Punten worden toegekend op gefactureerde omzet (transportkosten, services en surcharges) en is exclusief belasting en invoerrechten. Punten over omzet die later gecrediteerd wordt kunnen worden ingetrokken.

Voor vragen over het aantal ontvangen Express Points, kun je contact opnemen met jouw DHL contactpersoon.

Via dit formulier kun je jouw e-mailvoorkeuren aangeven. Om e-mails over DHL Express Points te ontvangen vink je ‘special offers’ aan. 

Je kunt via de website het contactformulier invullen of een e-mail sturen naar support.expresspoints@dhl.com.

Staat uw vraag er niet bij? Vul het contactformulier in. We proberen je vraag binnen twee werkdagen te beantwoorden.