Veelgestelde vragen

Klanten kunnen deelnemen aan het programma wanneer:

  • Zij minimaal één accountnummer hebben om te verzenden met DHL Express.
  • Zij binnen de salessegmenten multisales, telesales of fieldsales vallen. Dit wil zeggen dat zij een verwachte spend bij DHL Express van maximaal € 300.000,- hebben.
  • Wanneer een multisales, telesales of fieldsales klant gedurende een lopend jaar een spend heeft van meer dan € 300.000,-, zullen er alleen punten gespaard worden tot de € 300.000,- grens. Klanten hebben daarna nog minimaal een jaar om de gespaarde punten te verzilveren.

Registreren voor DHL Express Points kan gemakkelijk met uw unieke Express Points nummer en postcode (bedrijfspostcode). U kunt uw unieke Express Points nummer vinden in de uitnodigingsmail of u heeft deze ontvangen van uw accountmanager. Heeft u nog geen nummer ontvangen? Dan kunt u deze opvragen bij uw accountmanager of via support.expresspoints@dhl.com.

U kunt uw gegevens (zoals bijvoorbeeld uw adres of naam van de contactpersoon) wijzigen door contact op te nemen met uw accountmanager.

Bent u uw wachtwoord vergeten? U kunt hier eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen. 

We hebben een speciale pagina waarop helemaal staat uitgelegd hoe DHL Express Points werkt. Klik hier voor een uitleg over DHL Express Points. 

U kunt DHL Express Points sparen bij elke verzending met DHL Express. Deze punten worden maandelijks bijgeschreven. Daarnaast zijn er regelmatig acties waarmee u bonuspunten kunt sparen. Meer informatie hierover kunt u terugvinden op de ‘Over DHL Express Points’ pagina.

Punten worden toegekend op gefactureerde omzet (transportkosten, services en surcharges) en is exclusief belasting en invoerrechten. Punten over omzet die later gecrediteerd wordt kunnen worden ingetrokken.

Voor vragen over het aantal ontvangen Express Points, kunt u contact opnemen met uw DHL contactpersoon.

Via dit formulier kunt u uw e-mailvoorkeuren aangeven. Om e-mails over DHL Express Points te ontvangen vinkt u ‘special offers’ aan. 

U kunt via de website het contactformulier invullen of een mail sturen naar support.expresspoints@dhl.com.

Staat uw vraag er niet bij? Vul het contactformulier in. We proberen je vraag binnen twee werkdagen te beantwoorden.